با – همراه با اردیبهشت انگلیس لیگ برتر انگلیس

با – همراه با: اردیبهشت انگلیس لیگ برتر انگلیس لیورپول ساوتهمپتون liverpool lig bartar english Southampton

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث قربانی کودک‌ آزاری مرگبار , رها کوچولو

    زن جوان در ارتباط با کودک‌ آزاری مرگبار دختر سه‌ ساله همسرش بازداشت شد. متهم درحالی منکر کودک‌ آزاری است که شاهد 10 ساله ماجرا او را به عنوان قاتل خواهرش معرفی

    قربانی کودک‌ آزاری مرگبار , رها کوچولو

    رها کوچولو؛ قربانی کودک آزاری مرگبار

    عبارات مهم : تحقیقات

    زن جوان در ارتباط با کودک آزاری مرگبار دختر سه ساله همسرش بازداشت شد. متهم درحالی منکر کودک آزاری است که شاهد 10 ساله ماجرا او را به عنوان قاتل خواهرش معرفی کرده هست.

    به گزارش جام جم، اوایل دی امسال یکی از مسئولان درمانگاهی در شهریار با پلیس تماس گرفت و از فوت مشکوک دختری سه ساله به نام «رها» خبر داد.

    قربانی کودک‌ آزاری مرگبار , رها کوچولو

    ماموران با حضور در آنجا و تحقیقات از مسئولان درمانگاه متوجه شدند زنی جوان این کودک را در حالی که بی هوش بوده به درمانگاه آورده ولی به رغم تلاش پزشکان موفق به نجات وی نشده اند. روی بدن این کودک آثار گازگرفتگی، خراشیدگی و کبودی وجود داشت که به نظر می رسید وی مورد کودک آزاری قرار گرفته و فوت او مشکوک است.

    در این مرحله با هماهنگی قضایی جسد دختر سه ساله به پزشکی قانونی انتقال یافته شد.

    زن جوان در ارتباط با کودک‌ آزاری مرگبار دختر سه‌ ساله همسرش بازداشت شد. متهم درحالی منکر کودک‌ آزاری است که شاهد 10 ساله ماجرا او را به عنوان قاتل خواهرش معرفی

    پرونده ای در شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار تشکیل شد و با دستور قضایی تحقیقات جهت رازگشایی از فوت این کودک در اختیار کار آگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی غرب استان پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفت.

    ماموران جهت روشن شدن ابعاد این پرونده والدین دختر فوت شده است را جهت تحقیقات به پلیس آگاهی احضار کردند.

    پدر رها به افسر تحقیق گفت: من از همسرم جدا شده است ام و علاوه بر رها پسری ده ساله دارم. بیش از دو سال است که با زن جوانی آشنا شده است و با هم ازدواج کرده ایم و او نگهداری از دو فرزندم را برعهده گرفته هست. همسرم با فرزند هایم بخوبی واکنش‌ها می کرد و کتکشان نمی زد. آثار خراش و کبودی روی بدن دخترم بابت این بود که هنگام بازی با دوستانش یا شیطنت در منزل روی زمین یا پله ها می افتاد و آسیب می دید. همسرم با او و برادرش بدرفتاری نمی کرد. روز اتفاق زمانی که به منزل آمدم همسرم نبود. به تلفن همراهش زنگ زدم که گفت دخترم هنگام پایین آمدن از پله ها تعادلش را از دست داده و زمین خورده هست. سراسیمه به درمانگاه رفتم و همسرم و دخترم را در آنجا یافتم. رها به علت شدت صدمات فوت کرده بود و از کسی شکایت ندارم.

    قربانی کودک‌ آزاری مرگبار , رها کوچولو

    با توجه به گفته های این مرد، ماموران به تحقیق از نامادری کودک فوت شده است پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: آن روز در حال نظافت منزل بودم که صدای افتادن رها را شنیدم. سراسیمه سمتش رفتم که بی هوش شده است بود. او را به درمانگاه بردم ولی دخترک به علت شدت صدمات فوت کرد.

    ماموران در مرحله بعدی به تحقیق از برادر ده ساله رها پرداختندکه او بشدت ترسیده بود و حرف نمی زد. او از نامادری اش می ترسید و بدرستی نمی توانست حرفی بزند. همین واکنش‌ها او باعث شد ماموران زیاد به ماجرا شک کنند و احتمال دهند فوت دختر خردسال بر اثر اتفاق نبوده است.

    زن جوان در ارتباط با کودک‌ آزاری مرگبار دختر سه‌ ساله همسرش بازداشت شد. متهم درحالی منکر کودک‌ آزاری است که شاهد 10 ساله ماجرا او را به عنوان قاتل خواهرش معرفی

    این درحالی بود که ماموران به تحقیق از همسایه های خانواده رها پرداختند که آنها اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار دادند.

    با تحقیق از همسایه ها معلوم شد نامادری این کودک، رها و برادر ده ساله اش را به دفعات کتک می زده و دست و پای آنها را با سیخ داغ می سوازنده یا بدن آن دو را گاز می گرفته که آثار کبودی روی بدن این دو کودک هر لحظه دیده می شده است هست. بارها صدای گریه و کمک خواهی کودک فوت شده است و برادرش را شنیده اند.

    قربانی کودک‌ آزاری مرگبار , رها کوچولو

    در حالی که تحقیقات ادامه داشت چند روز پیش کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند دختر سه ساله براثر ضربه ای که به سرش اصابت کرده است فوت شده است و آثار ضرب و جرح ناشی از کودک آزاری روی بدن وی وجود دارد. همین باعث شد نامادری رها به عنوان مظنون در قتل او بازداشت شود .

    این زن همچنان در جریان تحقیقات مدعی بود دخترخوانده اش از روی پله افتاده و فوت شده است و نقشی در فوت او نداشته است.

    در حالی که این زن همچنان منکر این جنایت هست، ماموران دوباره به تحقیق از برادر ده ساله رها پرداختندکه او به افسر تحقیق گفت: نامادری مان هر لحظه من و خواهرم را اذیت می کرد و کتک می زد. دست و پایمان را می سوزاند. اگر شیطنت می کردیم، دستمان را گاز می گرفت. ماجرا را به پدرم می گفتیم که حرف هایمان را باور نمی کرد و حرف های نامادری مان را می پذیرفت. روز اتفاق به خاطر آلودگی هوا، مدرسه تعطیل شد و من در منزل نزد خواهرم بودم. من و خواهرم در حال بازی بودیم که کتکمان زد آیا در منزل بازی می کنیم و از شیطنت هایمان خسته شده است هست. نامادری ام خواهرم را کتک زد و محکم به زمین کوبید که سر او به زمین خورد. من هم گریه کردم، نامادری ام عصبانی تر شد و مرا هم کتک زد. بعد خواهرم را با خودش به درمانگاه برد و با آمدن پدرم وانمود کرد خواهرم از پله افتاده و مرده هست. مرا ترساند که نباید ماجرا را جهت کسی بگویم لیکن همان بلا را برسرم می آورد.

    با ثبت گفته های شاهد کوچک ماجرا پیگیری به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات از نامادری در ارتباط با فوت رها ادامه دارد.

    واژه های کلیدی: تحقیقات | کودک آزاری | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار