با – همراه با اردیبهشت انگلیس لیگ برتر انگلیس

با – همراه با: اردیبهشت انگلیس لیگ برتر انگلیس لیورپول ساوتهمپتون liverpool lig bartar english Southampton

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی پویایی انقلاب در زنده‌بودن آرمان‌های آن است/ به وجود رهبری بزرگوار افتخار می‌کنیم ، سیدعلی خمینی

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: پویایی انقلاب اسلامی در این است که ببینیم آیا امروز همچنان آرمان‌های آن از آرمان‌های جامعه است یا خیر. 

    پویایی انقلاب در زنده‌بودن آرمان‌های آن است/ به وجود رهبری بزرگوار افتخار می‌کنیم ، سیدعلی خمینی

    سیدعلی خمینی: پویایی انقلاب در زنده بودن آرزوی بزرگ های آن است/به وجود رهبری بزرگوار افتخار می کنیم

    عبارات مهم : زندگی

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: پویایی انقلاب اسلامی در این است که ببینیم آیا امروز همچنان آرزوی بزرگ های آن از آرزوی بزرگ های جامعه است یا خیر.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی در مراسم 12 بهمن که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، با تاکید بر اینکه دهه فجر، دهه یادآوری آرزوی بزرگ های انقلاب هست، اظهار کرد: مورد نیاز است هر سال در ایام دهه فجر به سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی باز گردیم و آرزوی بزرگ های این انقلاب را مرور کنیم و ببینیم که آیا این آرزوی بزرگ ها همچنان آرزوی بزرگ ملت کشور عزیزمان ایران و جوانان محسوب می شود یا خیر؟

    پویایی انقلاب در زنده‌بودن آرمان‌های آن است/ به وجود رهبری بزرگوار افتخار می‌کنیم ، سیدعلی خمینی

    وی گفت: بررسی و مقایسه اوضاع موجود جامعه با دوران انقلاب و آرزوی بزرگ های انقلاب اسلامی رمز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه زنده یا مرده بودن انقلاب اسلامی در آن است که آرزوی بزرگ های آن در این است که امروز در جامعه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: چنانچه که امروز مردم آرزوی بزرگ های سال 57 را داشته باشند باید بگوییم که انقلاب اسلامی همچنان زنده و پویا هست. همچنین باید در نظر داشته باشیم که روزی انقلاب از بین خواهد رفت که آرزوی بزرگ های آن با آرزوی بزرگ های نسل تازه متفاوت باشد.

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: پویایی انقلاب اسلامی در این است که ببینیم آیا امروز همچنان آرمان‌های آن از آرمان‌های جامعه است یا خیر. 

    به گزارش ایسنا، سیدعلی خمینی با برشمردن بعضی از آرزوی بزرگ های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: استقلال طلبی یکی از بااهمیت ترین آرزوی بزرگ های انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران هست. استقلال زمانی که وجود دارد احساس نمی شود، ولی زمانی که انسان خود را تحت سلطه دیگران می بیند، آرزوی بزرگ آن را در سر می پروراند.

    وی گفت: امروز به لطف خدا هیچ کس الا کسانی که مغرض باشند یا انصاف را رعایت نکنند، منکر این نیستند که نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران که برآمده از انقلاب اسلامی است نه تنها امروز خود مستقل است بلکه تلاش کرده تا منطقه را نیز مستقل کند. در همین زمینه مقام معظم رهبری خطاب به آمریکایی ها فرموده اند که «ما در دهه ۵۰ شما را از کشور و در دهه ۹۰ شما را از منطقه بیرون کردیم».

    وی با تاکید بر اینکه امروز در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران روی پای خود ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: امروز اینکه خود جهت خود تصمیم می گیریم و اگر تصمیمی می گیریم که از کشور یا نظام و جریانی دفاع کنیم تصمیم خودمان هست، یک ارزش محسوب می شود.

    پویایی انقلاب در زنده‌بودن آرمان‌های آن است/ به وجود رهبری بزرگوار افتخار می‌کنیم ، سیدعلی خمینی

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه استقلال باطنی بسیار مهم تر از استقلال ظاهری هست، اظهار کرد: ما آمریکا، اسرائیل، کشورهای غربی و شوروی را از کشور خود بیرون کردیم ولی مهم تر آن است که غرب زدگی و شرق زدگی را از فکرها و اذهان خود دور کنیم. در همین زمینه امام خمینی (ره) در تعبیری می فرمایند که اگر کشور از حیث فرهنگی مستقل نباشد از سایر جهات نیز در نهایت وابسته به خارج خواهد بود.

    وی گفت: بلای جامعه ما هم از حیث اجتماعی و هم از نظر اقتصادی مساله غرب زدگی است.

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: پویایی انقلاب اسلامی در این است که ببینیم آیا امروز همچنان آرمان‌های آن از آرمان‌های جامعه است یا خیر. 

    نوه امام آزادی خواهی را از دیگر آرزوی بزرگ های انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: آزادی تا جایی که مخل آزادی و حقوق دیگران نباشد از آرزوی بزرگ های ملت ما در سال ۵۷ بود. در آن دوران ملت کشور عزیزمان ایران از استبداد شاه زحمت می دیدند و امام خمینی با فریاد آزادی خواهی خود به میان مردم آمد. کلام و اعتقاد امام این بود که ما حجت داریم. و کسی که حجت دارد از آزادی بیان نمی ترسد.

    وی با انتقاد از طرح بعضی مطالب راجع به غربی بودن عنوان آزادی بیان، خاطرنشان کرد: بعضی خیال می کنند که آزادی بیان و مسائلی از این دست از غرب آمده هست، ولی اینگونه نیست بلکه ما این عبارات را از امام خمینی و امام خمینی نیز آنها را از اسلام دارد آیا که اسلام دنبال آزادی و آزادگی هست. در همین زمینه امروز آزادی خواهی از آرزوی بزرگ های جامعه هست، باید بدانیم که انقلاب همچنان زنده است.

    پویایی انقلاب در زنده‌بودن آرمان‌های آن است/ به وجود رهبری بزرگوار افتخار می‌کنیم ، سیدعلی خمینی

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی با تاکید بر اهمیت رای مردم در جمهوری اسلامی، ادامه داد: امام خمینی (ره) رای مردم را میزان و مقام معظم رهبری آن را حق الناس تلقی کرده اند و این تعبیرات بدان معناست که اینگونه نیست که ما در حق مردم لطف کرده و به آنها اجازه حضور در انتخابات را دادیم، بلکه بدان معناست که انتخابات و حضور در آن حق آنهاست. حق الناس یعنی ریشه گزینش ما در شرع ماست و ما آن را از اسلام گرفته ایم نه از غرب و شرق.

    وی با تاکید بر اینکه اسلام خواهی سومین آرزوی بزرگ بزرگ ملت کشور عزیزمان ایران در انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم انقلاب کردند تا قوانین و بالاتر از آنها و همچنین سمت و سوی حرکت ملت و حکومت به سمت تحقق اسلام باشد. به همین جهت ولی فقیه باتقوا نظارت می کند تا حرکت نهادها به سمت تحقق حداکثری آرزوی بزرگ های انقلاب قرار بگیرد.

    نوه امام در ادامه صحبت های خود با اشاره به تلاش عده ای جهت تخریب کردن جایگاه ولایت فقیه گفت: عده ای بسیار تلاش می کنند تا ولایت فقیه را تخریب کنند ولی این افراد ولایت فقیه و نقش آن در نظام اسلامی را نفهمیده اند. این افراد بسیار تلاش می کنند تا شخص ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای را تخریب کنند ولی ما به وجود ایشان افتخار می کنیم و از بن دندان معتقدیم که بعد از امام خمینی (ره) هیچ شخصی به جز آیت الله خامنه ای را نداشته ایم که بتواند جای امام خمینی را پر کند.

    وی با تاکید بر اینکه امروز به وجود رهبری بزرگوار افتخار می کنیم، ادامه داد: عده ای بسیار تلاش کردند تا ایشان را تخریب کنند ولی عزت از آن خدا هست. افتخار ما این است که می بینیم فردی سردمدار حکومت اسلامی است که از روی صداقت زمانی که در مجلس خبرگان به او ریاست و ولایت کل جامعه را پیشنهاد، درخواست و اصرار می کنند، ایشان نه از بابت تعارف بلکه حقیقتا معلوم است که دنیا را بعد می زند و مخالفت می کنند، ما افتخار می کنیم فردی ولی فقیه و سردمدار حکومت ما است که از بن دندان مقام را بعد می زند.

    نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی با اشاره به انتشار تصویرهای بخش هایی از جلسه گزینش جایگزین امام خمینی (ره) در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: همه واکنش‌ها آیت الله خامنه ای در جلسه گزینش رهبری در مجلس خبرگان را دیدند و اسناد آن نیز موجود بود ولی در فیلمی که اخیرا منتشر گردید این عنوان بر همه روشن شد.

    به گزارش ایسنا، مبارزه با اشرافی گری چهارمین آرمانی بود که نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی از آن به عنوان آرزوی بزرگ های انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران یاد کرد و گفت: امام علی (ع) همواره بر لزوم راحت زیستی به همراهی با مردم و مشکل های زندگی و تبدیل شدن مسئولان به الگویی جهت مردم در زمینه راحت زیستی تاکید می کردند. امام خمینی (ره) نیز تاکید داشتند که اگر می خواهید در برابر فساد و باطل بایستید و از حق خود دفاع کنید و ابرقدرت ها و سلاح های پیشرفته آنان و همچنین شیاطین و توطئه آنها در شما اثر نکند، خود را به راحت زیستی عادت دهید و از تعلق قلب به مال دنیا بپرهیزید.

    وی با اشاره به راحت زیستی مبلغان دین و همچنین انقلابیون پیش از پیروزی انقلااب اسلامی، خاطرنشان کرد: بسیاری از مبلغان دینی و همچنین انقلابیون پیش از پیروزی انقلاب اسلامی علیه اشرافی گری مبارزه می کردند و برچیده شدن اشرافی گری را از آرزوی بزرگ های خود می دانستند. ما با این آرزوی بزرگ ها انقلاب کردیم و قرار بود که ارزش های جامعه عوض شود و ما یک موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نکنیم.

    نوه امام با بیان اینکه، اینکه می گوییم راحت زندگی کنید و تجمل نداشته باشید خطاب به مردم نیست، تصریح کرد: اینکه بر راحت زیستی تاکید می کنیم خطاب مان به مردم نیست آیا که آنها آنچنان ثروت و مال ندارند که بخواهند در تجمل زندگی کنند بلکه خطاب مهم ما کسانی هستند که در قدرت قرار دارند. در تاکید راحت زیستی به این افراد گفته می شود شما که نمی توانید پرسشها مردم را حل کنید لااقل به گونه ای زندگی و واکنش‌ها کنید تا هنگامی که مردم شما را می بینند باری بر دوش آنها اضافه نشود.

    نوه امام با اشاره به نحوه زندگی امام خمینی (ره) و راحت زیستی ایشان، گفت: همگان زندگی امام خمینی را دیده اند و هیچ کس از دشمن های قسم خورده ایشان تا دوستان بی شمار در این عنوان تردید ندارند که امام در زندگی خود چه پیش از انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب تغییری ایجاد شده است باشد. امام خمینی (ره) از مال دنیا به دو سه دست لباس اکتفا کرده بود و هیچ چیز نداشت و به دنبال به دست آوردن مال دنیا نیز نبود. امام زمانی که می درخواست کردند از دستمال کاغذی استفاده کنند با وجود کیفیت پایینی که این دستمال ها در آن وقت داشتند آنها را دو لایه می کردند و دو بار از آن استفاده می کردند.

    وی با تاکید بر اینکه امروز دنیا نیز دیگر تجمعات را نمی پسندد، گفت: متاسفانه گاهی اوقات در داخل کشور گام هایی به 20 سال پیش غرب بر می داریم و اشتباهاتی که امروز آنها به دنبال جبران آن هستند را مرتکب می شویم. امروز غرب نیز از مظاهر گذشته خود عبور کرده است.

    نوه امام در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر لزوم برطرف تبعیض در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از بااهمیت ترین عواملی که حکومت پهلوی را زمین زد، نهادینه شدن تبعیض در جامعه بود. مردم ممکن است فقر را تحمل کنند ولی آنچه که قابل تحمل نیست و داغ فقر را دوچندان می کند، تبعیض است آیا که تبعیض تحمل شدنی نیست.

    وی گفت: اسلام با ثروت مشکلی ندارد و چه بسا ثروتمندان از ارکان پیشرفت اسلام بوده اند ولی زمانی جامعه ناتوان است و قدرت ندارد، افراد ولو اینکه ثروتمند باشند حق ندارند در منزل های گران قیمت و تجملاتی زندگی کنند. در این زمینه امام خمینی (ره) فرموده اند که روزی که به مظاهر دنیا و کاخ ها توجه کنیم، آن روزی است که باید فاتحه دنیا را بخوانیم.

    نوه امام با تاکید بر اینکه امروز زندگی مقام معظم رهبری نیز مانند امام راحل است و ایشان نیز در راحت زیستی الگو هستند، گفت: پدرم روزی تعریف می کرد که زمانی به منزل آیت الله خامنه ای رفته بودند و در آنجا فرشی بود که او از زبری آن به موکت پناه برده بود.

    وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مسئولان جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران عنوان پیشگیری از اشرافی گری را رعایت می کنند و حتی مقامات در سطح رییس جمهوری نیز زندگی های راحت ای داشته اند، اظهار کرد: امروز نیز بسیاری از مسئولان رعایت می کنند و اگر غیر از این بود فریادها بلندتر می شد. اینکه بر آنها تاکید می شود که از اشرافی گری بپرهیزند، بازخوانی ارزش ها و آرزوی بزرگ های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

    نوه امام با بیان اینکه به لطف خدا امروز دغدغه بازگشت مردم بیش از پیش در مسئولان وجود دارد، گفت: یکی از جنایت های بزرگی که منافقین در نظام انجام دادند، به جز ترورها تنها باعث شدند که جوهای امنیتی در جامعه پدید بیاید.

    وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری راهپیمایی سراسری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در اوج دهه فجر، مراسم راهپیمایی 22 بهمن واقع شده است است که امسال یکی از بااهمیت ترین سال هایی است که ما با آن مواجهه می شویم. دشمن های برنامه های بسیاری جهت ناامید و کم رنگ کردن اجتماعات ما دارند ولی هر ساله زمانی که 22 بهمن فرا می رسد موج عاشقان انقلاب اسلامی و دلبستگان این اندیشه به این میدان ها می آیند و آنها را ناامید می کنند و مهم تر از آن در دل دوستان مان در داخل و خارج امیدی به آینده روشن نظام ایجاد می کند. این حضور پیامی را اعلام می کند که مردم ما با همه نارضایتی هایی که دارند زمانی که اصل نظام مطرح است به میدان می آیند.

    نوه امام با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم در داخل کمترین حد نفاق را داشته باشیم، گفت: باید تلاش کنیم که وحدت را در سراسر کشور حفظ کنیم و جذب حداکثری داشته باشیم. آن کسانی که بعد از اعتراضات ملت ما را قیام نامیدند، بیایند و ببینند.

    وی در آخر گفت: حضور مردم در مراسم 22 بهمن به معنای رضایت آنها از عملکرد دستگاه های متفاوت بر قوای سه گانه نیست بلکه حضور آنها جهت اسلام و جمهوری اسلامی بوده، است و خواهد بود.

    واژه های کلیدی: زندگی | اسلامی | انقلاب | انقلابی | امام خمینی | جامعه اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار